Bogdanova domača stran
 

 
 

E-Mail: bogdan@krmelj.com

 

MENI     

DONACIJA  

Za ohranitev tega spletnega mesta, ter, domene Krmelj.com, sprejemam vaše donacije. Plačilo je preko PayPal-a. Kliknite na gumbek spodaj. Hvala vam :)

NOVOSTI 

2. 02. 2018  Nove fotografije na straneh od Maket. Naredil veliko novih realističnih all-focus slik. izgledajo res odlično, vredno ogleda :)
22. 01. 2018  Dodal sem en kup slik od izdelave nove postaje pri straneh ZELEZNICA MAKETE. Okoli 170 slik in opisov, torej prijetno branje
6. 10. 2017  Na žalost nekih novih velikih stvari na mojih spletnih straneh niti ni. V zadnjem času delam veliko na vlakih tako da to se konstantno posodablja ostalo nisem šlatal že par let :)

Več novic

HIŠA :-)


        Veliko sem razmišljal kaj naj vam vse povem o svoji novi hiši in bolj kot sem razmišljal, manj sem vedel kaj naj napišem. Ne vem, enostavno bom napisal kar mi pade na pamet, po svoje pa bodo slike že same po sebi veliko povedale. Seveda to niso vse slike ki sem jih naredil tekom gradnje, še veliko več jih imam doma, tule je samo en delček, toliko da okusite kako vse skupaj izgleda.
        Pri sami odločitvi za kakšno vrsto hiše naj se odločim sem porabil dosti časa, na koncu je prevladala ideja o montažni hiši. Ker so cene tovrstnih hiš pri slovenskih ali tujih proizvajalcih kar velike, sem se odločil da jo bomo v celoti naredili in postavili sami, kar naj bi zmanjšalo stroške izdelave. To se je zaenkrat izkazalo kot dobra odločitev, ker stroški zaenkrat niso bili toliko veliki, kot bi lahko bili pri zidani ali klasični montažni gradnji. Ravno stroškov vam ne bom navajal ali opisoval, lahko vam pa povem da so bili zaenkrat pod 110.000€ (v ceno je vključeno vse; nakup parcele, gradbena dokumentacija, materijal za izdelavo, obrtniki, naceloma vse kar vidite tu na slikah, z veliko notranje opreme ....). Koliko sem naredil s tem denarjem si pa lahko ogledate na spodnjih slikah.
 
             

Zadnja Sprememba te strani: 18.09.2012 14:33:00
Vse pravice pridržane, Web Design by Bogdan Krmelj. Strani so testirane v IE 6.1 in Mozilla Firefox 2.0, na resoluciji 1024 X 768 pikslov.
 
Bogdanova osebna stran

20 novih komentarjev - UREDI


Pregled vaših komentarjev na zgoraj objavljeno vsebino
Bogdan Krmelj     23. 01. 2012     Odgovor Roku  
Kot si verjetno sam predvideval sem večinoma sam izdeloval hišo, saj nekaj majstrov je blo, toda tisto veliko večino sem izdeloval sam. Kot si verjetno tut sam ugotovil, tudi če nekaj počneš prvič, se pač naučiš, se potrudiš in navkljub slabim in negativnim mnenji okolice narediš in uspešno zaključiš. Tudi sam sem ponosen na izdelvo hiše, zato te razumem, in prov je da si ponosem, imaš na kej bit. Kar tako naprej. LP Bogdan
Rok H.     23. 01. 2012     Hiša  
Po dolgem času sem se spet spomnil na tvojo spletno stran in z veseljem sem šel skozi vse slike pri izdelavi hiše. Me pa zanima ali si to delal v glavnem ti ali bolj mojstri pa si ti bolj pomagal? Sam imam 19 let in pred dobrim letom sem se odločil urediti spodnji "štuk" naše družinske hiše, kar sem tudi uresničil in moram rečt, da sem ponosen nase, da nisem obupal glede na to, da sem skoraj vse delal prvič vendar stvar tudi dokončal brez vsake pomoči (zidanje, napeljevanje elektrike, frajanje, zaribavanje...)
Ignac      29. 11. 2010     Pohvale.  
g. Bogdan. Najlepša hvala, da ste naredili to stran in delili znanje kakor tudi ideje z nami! Malo kdo bi si vzel čas in kaj takega naredil. Vaša hiša je fenomenalna sam imam namen graditi iz lesa isto kot vi. Aleks: Kompliciraš, če ti je tolko do totih kamnovidi pa si izkopaj ven pa si jih odnesi domu v pojslo da te bojo greli, človek ti lepo razloži ti pa še kr pišeš bedarije.... Iztok: Načrt najdeš v knjigi od Kumera kaj je že naslov hobi elektronika 3 se mi zdi da je v trojki. Dela na dva fotoupora venda moreš tam dodat še eno vezje katero bo v temi vgasilo napravo dol ker če je tema se bo nosmtop sukal motorček in iskal sonce : ) LP iz Maribora.
Bogdan Krmelj     30. 05. 2010     Odgovor Robertu  
Pozdravljen Robert, Vsekakor nisem obupal, nikakor, malo sem si vzel pavzo od hiše, toda že načrtujem in nakupujem material za fasado. V vmesnem času sem pa kar nekaj pohištva naredil, namreč rajši imam nekaj kar naredim sam kot pa kupljene zadeve, toda te notranje, pohištvene zadeve nekako nisem imel namena dajat na net. Mogoče nekoč bom. Ravnokar sem pri koncu z izdelavo kuhinje, naredil sem tudi pohištvo v dveh sobah, načrtujem in začel bom z pohištvom za novo dnevno sobo, pralnico in hoby sobo. Fasada je pa sedaj projekt št. 1 tako da ko bo kaj novega na fasadi bom seveda poslikal in dal na net. Vsekakor se ne ustrašit izdelave hiše. Če znate uporabljat izvijač, bormašino in cirkular znate več kot sem jaz. Ko si nekaj res zaželiš, in se potrudiš, potem so tudi rezultati kmalu vidni. Vse se da naučit, in naredit. Plan sem imel da v 5ih letih dokončam hišo, toda zaradi recesije (moja lenoba, hehe) se bo zadeva zavlekla za kaki dve leti. Vseeno bo dober rezultat -7let do hiše. LP B.
Robert Kopač     29. 05. 2010     na deželi je lepo  
Pozdravljen, pišem ti,ker sem slučajno zašel na tvojo spletno stran,ki me je moram reči res navdušila.Ker sem sam tudi pred odločitvijo za gradnjo montažne hiške,me zanima kakšen objekt in od katerega proizvajalca je,saj smo pri nas razmišljali o hiši,ki je narejena do 4.gradbene faze,kar pomeni streha,okna,vhodna vrata itd.,oziroma če bi bil denar tudi o gradnji na ključ,kar pa ga po vsej verjetnosti ne bo. Ti pa si vse to počel sam???!!-halo,sem kar nekaj starejši od tebe,pa si ne znam predstavljat -letvanje,pa kamena volna,pa montaža knaufa,bandažiranje ,pa napeljave,itd,itd.....sploh ne morem verjet!! Kakorkoli,kapo dol !!Rad bi,da se spet kaj oglasiš in nam poveš ,da nisi na koncu scagal in si hišico v tvojem stilu tudi sfiniširal! Sicer pa še enkrat iskrene čestitke in hvala za podroben in nazoren opis!!Si resnično vspodbuda za vse,ki še malce oklevamo in računamo in kalkuliramo... Veliko lepih trenutkov še naprej, Robert
nik rezic     22. 12. 2008      
Sta ima ba, vidim da si sredio kat, Nikola
Bogdan Krmelj     17. 12. 2008     Odgovor na "Hiša"  
:-) vesel sem za vsa vaša vprašanja. no da začnemo na začetku. Do te faze ki je sedaj na slikah sem porabil vseskupaj 3 leta. Sama gradnja hiše je trajala 17 delovnih dni, kakih 8 mesecev pred tem je bila dokumentacija, potem pa kar nekaj časa za ostale stvari (okna, inštalacije, gips, tlaki, keramika, ….). Cena je bila stara informacija sem jo že popravil na strani. Glede lesa ga nisem nabavljal na približno, ampak mi je moj arhitekt, kateri je delal projektno dokumentacijo, narisal tudi montažni načrt kako sestaviti posamezne stene in ostrešje, zraven mi je dal pa tudi celotni seznam koliko katerega lesa rabim (po dimenzijah seveda). Celotni les za hišo sem nabavil pri g. Drnovšku, blizu Škofije Loke, doma imajo veliko žago z sušilnico lesa in prodajajo na mero odrezan les. Za samo sestavljanje hiše sem najel mojstre tesarje kateri načeloma delajo ostrešja, toda ni jim bil problem narediti pri meni celo hišo - imeli so montažni načrt katerega je naredil arhitekt. Glede folije je pa tako. Pri hišah drugih proizvajalcev dajo v mansardi in na ostalih zunanjih stenah, pod gips plošče parno zaporo, ki pa ni nič drugega kot polivinil. Namreč montažna hiša je izredno suha, to opažam pri sebi, in prav je da je zadihtano, da tisto malo vlage ki je ostane notri. Pa še to ni zadosti. Hiša ima problem z vlago, premalo jo je - priporočam vlažilce prostorov. Upam da sem vam pomagal z odgovori. LP Bogdan Krmelj
Alenka Peterlin     16. 12. 2008     Hiša  
Pozdravljni! Vav! Sem rekla možu, da ko bom jaz moški v naslednjem življenju, bom pa tudi jaz tako hiško zgradila. :-) Svaka čast! Po moje kar srce igra, ko si dejansko sam naediš tako stvar! Moda sem v pravem tenuku naletela na vašo stran. Namreč kmalu bomo imeli sezidano klet in drugo ploščo. Nameavamo postaviti monažno hiško. Imamo nekako izbranega izvajalca, ni pa seveda 100%, dokler ne podpišemo pogodbe, s katero nakako čakamo, da prodamo stanovanje. :-( zdaj ni ugoden čas No, ker ne najdem nekaknega bloga ali javnih vpašanj v zvezi z vašo gadnjo, vas sprašujem naslednje: Koliko časa ste poabili, da ste prišli do sem? Zakaj zgoraj cena 11mio sit, je to stara informacija? Ali se kar tako na pribljižno pripelje kubike lesa, in potem poljubno žaga in dodeluje na sami hiši? Kje ste nabavili les? Kateri majstri so bili glavni? Ali ste sami zrisali, kako dejansko mora zgledati lesena konstrukcija hiše? Zakaj je mansarda oblečena v plivinil, meni gre namreč zato, da naredimo čimbolj paropropustno hišo. No za enkrat je to vse, gotovo bom imela še kakšno vprašanje. Hvala lp a5
Bogdan Krmelj     7. 06. 2008     odgovor na komentar  
Pozdravljen. Hvala za vpis v knjigo gostov in za dani komentar. Seveda sem veliko razmišljal kaj naj naredim z staro hišo, toda danes ko je denar sveta vladar sem pač izračunal da je veeeeeliko ceneje narediti in vzdrževati novo hišo kot adaptirati staro. Vsi veliko govorijo o kulturni dediščini, kaj pa ekologija? Kaj pa energija ki jo potrošiš za ogrevanje take stare hiše? Mar tudi to ni pomebno? Ali bomo živeli v preteklosti, ali gremo naprej, to se lahko vsi vprašamo. Moje mnenje je pač da moramo gledati naprej, narediti nekaj pozitivnega za okolje in naše otroke. Z adaptiranjem stare hiše, ogrevenjem iste samo naredimo to da pokurimo 15 kubičnih metrov lesa na sezono, za mojo hišo narejeno v "kvazi sodobni arhitekturi" je pa potrebno 5x manj. Prihranek v denarju, in ekološki učinek je očiten. Praviš da "zaradi ljudi, ki ne cenijo zapuščine prednikov slovenska kulturna krajina izgublja svoj videz" Ja se strinjam s tvojim mnenjem, toda imam repliko. Naj nam tiste inštitucije ki so odgovorne za ohranjanje dediščine pomagajo pri tem, naj nam nakažejo evrčke, s keterim si bomo sploh lahko privoščili ohranjanje naše kulturne dediščine, kajti ta stane. Glede človeščega truda, vozov kamenja, vsega tega skupaj kar si navedel, ja se strinjam, veliko dela truda švicva je bilo potrebno da se to zgradi. Celo take hiše so izdelovali skozi več generacij, ker je materijal bil zelo drag. Toda, sedaj ne živimo v tistih časih, imamo pač stroje, materijal je cenejši, imamo računalnike, gsm aparate, elektriko, vodo v vsaki hiši, telefone, vse pritikline sodobnega sveta. Pač morate razumeti da nekateri ljudje ne živimo v preteklistoi, ampak v sedanjosti in gledamo naprej ne pa nazaj. Gledamo v prihodnost, in kako ohraniti našo naravo, ne pa jo uničevati. Z ohranjanjem naše kulturne dediščine na način kot ste predlagali, direktno delamo na tem da bolj uničujemo naravo (primer z ogrevanjem). Podajam vam to v razmislek. LP Bogdan
Aleks Kelher     7. 04. 2008     Komentar  
Res si si zgradil sodobno hišo. Vendar ko vidim kako kvalitetne kamnite zidove stare hiše si enostavno porušil (na žalost nisi edini), mi kar srce poči. S tvojega dejanja je razvidno, da niti pomislil nisi koliko napora je potrebno da postaviš kamnit zid. Nočem te obsojat, želim le da razmisliš koliko vozov kamenja, človeškega napora in truda je bilo potrebno da je nekdo postavil takšno hiško. Zaradi ljudi, ki ne cenijo zapuščine prednikov slovenska kulturna krajina izgublja svoj videz, ki ga nadomešča neka kvazi sodobna arhitektura brez vsake likovne in oblikovne vrednosti. LP
Sonja     26. 08. 2009     Komentar na stran  
Ojla! Danes pa sem si tudi jaz vzele dovolenje in malo pregledala tvojo stran. Kaj naj rečem drugega kot res lepo. Veš gradnjo tvoje hiše sem spremljala "veš od kje", ker mi je zelo všeč hiša iz lesa. No pa še to sem opazila da izhajava z iste generacije ;) LP,Sonja
Iztok cof     19. 02. 2010     Komentar  
Lep pozdrav in tvoja stran je zelo lepo urejena in pregledna. Tvoja montažna hiša res izgleda super, če si zamisliš staro hišo v kateri so bile razpoke velike, da si lahko vanje potisnil prste in verjetno ne bi preživela še enega potresa, je res super. Če pa pogledaš objekte - hiše v okolici, je pa tvoja še vedno idilična napram ostalim hišam, ki so bile zgrajene v 70 do 80 letih, ko pa res ni bilo nikakršnih oblikovnih omejitev. Me pa zanima vprašanje iz elektronike. Zadnjih 14 dni se ukvarjam z izdelavo linearnega paraboličnega sprejemnika sončne enrgije (tega sem že izdelal in preiskusil). Potrebujem pa napravo, ki bo sledila soncu - na dveh oseh. Mogoče imaš kje načrt naprave - verjetno bi morala delovati na podlagi fotouporov. Že tri dni iščem na internetu, pa priznam, da konkretne zadeve še nisem našel, razen izdelka, ki mi sicer povsem odgovarja, a bi rad dobil shemo in jo poskusil izdelati sam - seveda, če ne bom ugotovil, da so sestavni deli le nekoliko cenejši, kot če bi kupil že izdelano. V pričakovanju odgovora te lepo pozdravljam.

Vpišite komentar na zgoraj objavljeno stran (vsa polja so obvezna za vnos)

Ime in priimek:


Od 30 vpisano 0 znakov. Ostanek 30 znakov.
 

Naslov komentarja:


Od 30 vpisano 0 znakov. Ostanek 30 znakov.
 

Komentar:


Od 1000 vpisano 0 znakov. Ostanek 1000 znakov.
 
      
Pridružujem si pravico ne objavljanja ali celo brisanja vašega komentarja.

           

© 1999 - 2024 Bogdan Krmelj Vse Pravice avtorja Pridržane.